27 June 2011

Fete de la musique

Do you know the feeling of excitement when you already planned of going to somewhere, and yet it got postponed due to crappy weather? Oh well, I'm talking about the "I'm shoe in love event." I got really disappointed when I heard the news. Anyway, a very good friend of mine Jessica, asked me if i wanna go to Fete de la musique, and since I have never been to, I said yes. So I asked my BF if he wanted to go and shoot us  together with his cousin, Luckily they said yes. On the other hand, Reina and Val decided to go with us since they don't have any plans for the day. yay!
When we were in the event, we just hanged out, stroll, stroll and stroll annnddd took pictures, It's funny because we only took few pictures of the event/fasyon people! hahaha.
We only took pictures of ourselves lol! sorry for that. Just so you know, we LOVE taking pictures like a fat kid loves cake! teehee <3






No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog.
Til my next post :)